Regnskap Innlandet SA har ledig stilling som Autorisert Regnskapsfører.
Hos oss vil du bli en del av et trygt og hyggelig arbeidsmiljø, der vi samarbeider og hjelper hverandre daglig. Utvikling og tilpasning av gode digitale løsninger for å holde oss relevante i en bransje i en bransje som er i konstant og rask endring, er viktig for oss. Oppgavene er varierte innenfor hele regnskapsspekteret med større og større fokus på rådgivning.
Her kan vi tilby en lærerik, sosial og variert hverdag, med tett arbeid mot egne kunder, både selvstendig og i team. Våre lokaler er nye, lyse og moderne sentralt på Lillehammer og i Gausdal. Selv om vi trives godt sammen på kontoret, er det muligheter for hjemmekontor i tillegg til gode flexitidsordninger. Gjennom gode ordninger i bedriften får du mulighet til å utvikle deg selv, både faglig og personlig.
Bærekraftig utvikling og å være kundens nærmeste samarbeidspartner, samt gi tryggheten til kunden inngår vårt tankesett.
Stillingen er ledig for:
- en proaktiv og strukturert autorisert regnskapsfører som trives med ansvar og kundekontakt samt evner å bruke regnskapsinformasjon og moderne digitale løsninger til å rådgi kunder.
- en som forstår kundens behov og som ønsker å skape verdi for kunden
- en som trives med å jobbe selvstendig og styrer sin egen hverdag, samtidig som man møter de krav som stilles i forbindelse med frister og lovverk.
- en som har interesse for å lære og utvikle seg videre og som kommunisere godt på norsk og engelsk med både kunder og kollegaer.
- en som har erfaring med regnskap fra a-å og oppdragsansvar.
Har du i tillegg landbrukserfaring vil det være mulighet for en stilling som fagansvarlig på landbruk.
Regnskap Innlandet tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn
- Gode forsikringer og pensjonsordninger
- Fri telefon
- Et trivelig og inkluderende arbeidsmiljø
- Mulighet for kompetanseheving gjennom kurs
- Ordning for studiestøtte ved videre utdanning
- Eget kontor i flotte og moderne lokaler i Lillehammer og Gausdal.
- Mulighet for hjemmekontor og gode flexitidsordninger
Regnskapsførers ansvar og arbeidsoppgaver:
- Ansvar for egen kundeportefølje
- Dialog med kunder, både i kundemøter og på telefon
- Regnskapsføring fra A til Å, inkludert årsoppgjør og ligningspapirer
- Skreddersydd økonomisk rådgivning for den enkelte kunde
- Digitalisering av kunder
- Kvalitetskontroll
Hørtes dette interessant ut? Da vil vi veldig gjerne høre fra deg!
Se stillingsutlysning på Finn her
Les mer om Regnskap Innlandet SA her
Bruk skjema under til å sende inn din søknad:
Om Regnskap Innlandet SA
Regnskap Innlandet SA ble først stiftet i 1972 og er et autorisert regnskapsførerselskap. I dag er det 35 ansatte, hvor halvparten er autoriserte. De ansatte er fordelt ganske likt på de to kontorene i Lillehammer og Gausdal. Begge kontorene er av moderne og ny standard og ligger sentralt til med gode parkeringsmuligheter.
I 2021 ble vi en del av den landsdekkende Vekstra kjeden som i dag består av 26 kontorer lokalisert på 48 steder i landet. Vi har derfor fått kombinert fordelen med å være et selvstendig regnskapskontor med stordriftsfordelene i en kjede.